پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 194
نویسنده : سامان
دو هفته پیش نیروهای ویژه آمریکایی به همراه نیروهای بریتانیایی و اردنی به سمت جنوب سوریه حرکت کردند و در منطقه مرزی «التنف» در مرز سوریه و اردن مستقر شدند. هدف از این اقدام مقابله با برنامه ایران-سوریه به منظور خنثی کردن طرح آمریکا در راستای استقرار نیروهای اردنی در جنوب سوریه معرفی شده که زمان آن چندین روز قبل از سفر دونالد ترامپ به خاورمیانه اعلام شده بود. مقام غربی تاکید کرد که واشنگتن همکاری خود با مسکو درباره ایجاد منطقه امن را مشروط به خروج «نیروهای سپاه پاسداران» کرد تا روسیه را درباره طرح جنوب سوریه محک بزند.
 
 
به گزارش تابناک، در همین زمینه و همزمان با افزایش گمانه زنی ها پیرامون تجاوز نظامی آمریکا به جنوب سوریه منابع رسانه ای از بازدید هیئت کنگره آمریکا از اردن خبر داده اند. بنابر این گزارش، سناتورهای آمریکایی ساعتی پیش در قصر الحسینیه با مکل عبدالله شاه اردن دیدار و گفتگو کرده اند. 
 
در همین راستا امرزو نیز جنگنده‌های ائتلاف آمریکا در نزدیکی منطقه التنف اطلاعیه‌هایی را در مناطق استقرار ارتش سوریه منتشر کردند و مدعی شدند که نیروهای ارتش سوریه نباید به گذرگاه التنف نزدیک شوند.
 
در این اطلاعیه‌ها ضمن هشدار به ارتش سوریه در خصوص نزدیک شدن به این گذرگاه، آمده است: «هر گونه تحرکی به سمت التنف خصمانه است و از نیروهایمان حمایت خواهیم کرد».
 
وبگاه خبری عنب سوریه گزارش داد که ائتلاف امریکا از نیروهای سوری خواسته که به نقطه ایست و بازرسی «ظاظا» عقب‌نشینی کنند؛ چرا که به ادعای این ائتلاف، نیروهای آنان در ضمن منطقه امنی حضور دارند که ائتلاف آن را پوشش میدهد.
 
«البراء فارس» سخگوی رسمی گروه تروریستی «جیش مغاویر الثورة» در این زمینه گفت که این اطلاعیه ها در منطقه های «تل شحمی، جلیغم و ظاظا» پخش شده است.
 
در حال حاضر ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در فاصله 27 کیلومتری منطقه التنف یعنی ایست و بازرسی «الزرقائ» قرار دارند.
 
رایزنی آمریکا با روسیه برای بیرون راندن نیروهای ایرانی از جنوب سوریه!
 
 

:: برچسب‌ها: کنگره آمریکا , ارتش , تابناک , نیروهای سوری , جنگنده‌های ائتلاف آمریکا , سرکرده جیش المغاویر , عناصر تروریستی , ارتش سوریه , مهند الطلاع , نیروهای آمریکا , آزادسازی , ارتش آزاد , پایتخت اردن , مسئولان آمریکایی , سوریه , بین المللی ,



معایت و مزایای فروش بنر
نوشته شده در دو شنبه 8 خرداد 1396
بازدید : 221
نویسنده : سامان

فروش بنر : 

همانطور که از عنوان مشخص است ، امروز و راستای مقالات آموزش طراحی بنر میخواهیم در ارتباط با موضوع فروش بنر بپردازید که آیا در کل این موضوع دارای چه ویژگی ها و چه معایبی می باشد . توجه ویژه داشتن به این مطلب کمک خوبی به شما خواهد کرد که از برخی اشتباهات در این باره پرهیز کنید .

فروش بنر

 


:: برچسب‌ها: خرید و فروش , طرح های گرافیکی , مزایای فروش بنر , فروش طراحی بنر , تبلیغات , شرکت های بزرگ , طراحی بنر , طراحی بنر اختصاصی , طراحی گرافیک , بنر تبلیغاتی , رضاگراف ,