پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
برخورد با «مدلینگ» و «صیغه» در تلگرام
نوشته شده در یک شنبه 5 دی 1395
بازدید : 194
نویسنده : سامان
سخنگوی ناجا از شناسایی و برخورد با 300 کانال اینستاگرامی و تلگرامی که در حوزه‌های مدلینگ، همسریابی، دوستیابی، صیغه و ... اقدام به سرقت و اخاذی از شهروندان کرده بودند خبر داد و گفت: 24 درصد از جرائم‌ مربوط به این حوزه است که بالای 90 درصد آن کشف می‌شود.
 
خبرگزاری ایسنا: سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی ناجا در چهاردهمین نشست خبری خود که صبح امروز در ستاد مرکزی ناجا برگزار شد، اظهارکرد: به منظور افزایش مشارکت و تامین امنیت انتخابات قرارگاه انتخاباتی ناجا آغاز به کار کرده و سعی کرده‌ایم که در پاسخ به استعلامات در کنار دیگر مراجع همچون سازمان ثبت ، وزارت اطلاعات و قوه قضاییه در کوتاهترین زمان ممکن اقدام کنیم.

وی از کاهش 19 درصدی نزاع و درگیری در 9 ماهه امسال خبر داد و گفت: 520 هزار  و 188 مورد نزاع در کشور داشتیم که از نظر تعداد وقوع نزاع، تهران با 69 هزار و 851  مورد در رتبه نخست و پس از آن خراسان رضوی و فارس در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

منتظرالمهدی از شناسایی و برخورد با 300 کانال اینستاگرامی و تلگرامی که در حوزه‌های مدلینگ، همسریابی، دوستیابی، صیغه و ... اقدام به سرقت و اخاذی از شهروندان کرده بودند خبر داد و گفت: 24 درصد از جرائم‌ مربوط به این حوزه است که بالای 90 درصد آن کشف می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره سرانجام تعیین تکلیف کانال‌های تلگرامی بالای5000 عضو، اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده وزارت ارشاد باید دستورالعمل این مساله را تایید کند و در حال حاضر پلیس وظیفه‌ای ندارد.



:: برچسب‌ها: سخنگوی ناجا , وضعیت ترافیکی , مجلس , ستاد کل نیروهای مسلح , منتظرالمهدی ,



محکومیت راننده تاکسی سگ‌ آزار به حبس
نوشته شده در یک شنبه 5 دی 1395
بازدید : 201
نویسنده : سامان
راننده تاکسی که در صومعه سرا گیلان با بستن سگ به پشت تاکسی خود موجب آزار حیوان شده بود، به حبس محکوم شد.
 
خبرگزاری میزان: راننده تاکسی که در صومعه سرا گیلان با بستن سگ به پشت تاکسی خود موجب آزار حیوان شده بود، به حبس محکوم شد.
 
حمزه عشوری رئیس اداره حفاظت محیط زیست صومعه سرا گفت: چندی پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که درآن  فردی یک قلاده سگ را پشت تاکسی خود بسته بود و با خودرو  روی زمین می کشید.
 
محکومیت راننده تاکسی سگ‌ آزار به حبس 
 



:: برچسب‌ها: حیوان آزاری , آموزه های دینی اسلام , بندر انزلی , محیط زیست , قلاده سگ ,